Blogg

Blogg

tisdag 3 juni 2014

Födelsedagskort/Birthday card

Här kommer ett kort som jag ska ge till min älskade man när han fyller år om några dagar. Jag har länge tänkt använda det här motivet från Kenny K till honom. Jag tycker det passar så bra då han ibland tar en tur på sin enduro hoj.

This is a birtday card for my lovely husband, who has his birthday in a couple of days. This stamp from Kenny K suits him very well. He has an enduro bike, and enjoy driving it in our close forest.


I will join in to a challenge at Kenny K with this card. It is challenge #173 Anything goes + blog hop!

6 kommentarer:

  1. Wow, det här är helt fantastiskt! Älskar bakgrunden du har skapat. Dessutom är det superhäftigt med de roliga dekorationerna som tändstift, skruvar och lampa... Wow måste jag säga igen.

    Thanks for joining us at Kenny K and good luck!
    Nick
    Team A(ll That)

    SvaraRadera
  2. Your card is spectacular. I love all the elements that you included on your card. Thank you for joining us at Kenny K's Krafty Krew for our Blog Hop Challenge.

    Emily T.
    DT Member

    SvaraRadera
  3. Helt underbart kort!
    Kan man öppna kortet och hur ser det ut inuti?

    /Lotta

    SvaraRadera
  4. jag blev kär i din stil när jag såg det här kortet.... fan-jävla-tastiskt :)

    SvaraRadera
  5. jag blev kär i din stil när jag såg det här kortet.... fan-jävla-tastiskt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag gillar din stil också!

      Radera