Blogg

Blogg

söndag 8 januari 2017

Blå tag/Blue tag

Gott Nytt År! Hoppas det blir ett bra år!

Jag har börjat året med att göra en tag som jag ska delta i 2 utmaningar med. Blev inspirerad av en utmaning hos Simon says stamps, att använda något man tidigare inte använt, och gärna något från Carabelle studio. Jag kom direkt att tänka på en stämpel jag haft ett tag men inte provat. Jag har använt mig av en del tekniker från Tim Holtz, med Distress ink dynor och kritor.
I väntan på att nyaste numret av Craft Stamper magazine ska komma i brevlådan så är jag även med i deras januari utmaning.

Happy New Year! I hope it will be a good year!

I have started this year by making a tag, with which I will participate in 2 challenges. I was inspired by a challenge over at Simon says stamps, to use something never used, and preferably something from Carabelle studio. My first thought was a stamp I have not tried. I have used some Tim Holtz techniques
with Distress ink's and crayons. I will also try a challenge over at Craft stamper magazine blog while I'm waiting for my next issue of Craft Stamper magazine to arrive in my mailbox.

Simon says stamp blog - Start afresh
Craft Stamper magazine blog - Take it make it challenge: January



Ha en bra dag!

Have a nice day! 

/Susanne

4 kommentarer:

  1. I love your tag and the deep rich colors of blue you were able to achieve. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

    Cathie ♥

    SvaraRadera
  2. Fabulous tag .... great colour choice. Thank you for playing along with the Craft Stamper Challenge xx

    SvaraRadera
  3. Stunning thanks for entering the Craft Stamping Challenge Good Luck and Hope to see you again soon xxx

    SvaraRadera
  4. Fabulous tag I love the bright colour. Thanks for joining in with us at the craft Stamper Challenge. Elizabeth x

    SvaraRadera